Propojení s online světem

Kamenný obchod je malou tečkou na mapě.
Představte si ale, že svoje produkty můžete nabídnout po celé zemi, aniž byste se museli zvednout ze židle nebo cokoli složitě zařizovat.

Rozšíření vašeho pokladní systém u o e-shop

Shoptet pokladny nastavené máte, stačí si už jen upravit, jak by měl e-shop vypadat, a můžete prodávat. Vše z jediného systému. E-shop i kamenná prodejna. Propojte off-line svět s tím on-linovým. Vždyť prodáváte jedno zboží, proč se omezovat prostorem? Veškeré svoje prodeje budete mít pod kontrolou. Na jednom místě. V jediném systému.

Rozšíření vašeho pokladního systému o e-shop

Věrnostní zákaznické slevy v pokladním systému

Přenesení výhod pro registrované zákazníky z online do offline světa

Získat zákazníka není hračka. Ale když už ho jednou znáte, využijte toho. Díky jednotnému systému pro e-shop i pokladnu není důležité, kde váš zákazník nakupuje. Svoje výhody si může užívat jak v obchodu na internetu, tak ve vaší kamenné prodejně. A vy budete zákazníka znát jako svoje boty. Z e-shopu mu pak můžete třeba poslat automatickou nabídku s produkty podle jeho preferencí, stejně tak mu je můžete nabídnout i na pokladně. I tam totiž ihned uvidíte jeho nejoblíbenější zboží.

A zákazník ještě jednou

Dovolte zákazníkovi připravit si nákup na e-shopu, a svou nedokončenou objednávku pohodlně dokončit a zaplatit až v kamenném obchodě. Stačí, když se vám u pokladny přihlásí a vy hned uvidíte jak jeho nedokončenou objednávku, tak všechny další informace o zákazníkovi. Nabídnout pak doplňkové zboží už je hračka. A i zákazník chce mít přehled – svou historii nákupů si může snadno prohlédnout přímo v e-shopu. Z přehledu svých nákupů pak může některou z objednávek velmi snadno zopakovat.

Přehledné klientské centrum

Jak zdvojnásobit zisk? Když své zboží ukážete tam, kde se na něj stojí fronta.

Propojení za milióny

Jak znásobit zisk? Když ukážete svoje zboží tam, kde na něj čekají zákazníci fronty. E-shop vám totiž nabízí propojení, kam si jen vzpomenete. A že e-shop je už součástí pokladního systému, to už jsme si říkali – proč jej tedy nevyužít? Zobrazte zboží na Heurece a ostatních porovnávačích, inzerujte na Aukru, propojte se sociálními sítěmi. Vždyť na Facebooku čekají tisíce vašich potenciálních zákazníků.

Není váš obchod na Googlu k dohledání?

V tom případě přicházíte o spoustu potenciálních zákazníků. Spusťte svůj e-shop, budete lépe dohledatelní i na internetu. Ne každý má to štěstí náhodou potkat váš obchod v ulici cestou z práce, ale je víc než pravděpodobné, že e-shop najde při brouzdání na internetu. Využijte času, který lidé na internetu denně stráví.

Buďte dohledatelní na internetu

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů